Informacje dla użytkowników
UWAGAZ dniem 1.01.2022 system Traces Classic został wygaszony przez Komisję Europejską.Obowiązującym systemem jest Traces NT. |
Struktura administratorów
Wsparcie użytkownika
- Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
- Tryb awaryjny działania systemu
- Powiadomienia z systemu TRACES - jeżeli powiadomienia z systemu TRACES nie docierają na Twój adres e-mail, a system działa poprawnie, pomóc może:
- usunięcie blokady antyspamowej dla nadawcy ,
- odblokowanie lub uaktywnienie użytkownika, który nie logował się w systemie przez 3 miesiące,
- zaznaczenie w profilu użytkownika właściwych rodzajów powiadomień,
- zmiana w profilu użytkownika formatu wiadomości (z Tekst na HTML lub odwrotnie),
- ustawienie opcji "pozostaw kopie na serwerze" w programie pocztowym,
- opróżnienie skrzynki odbiorczej w programie pocztowym.
Procedury i materiały pomocnicze
Format | Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|---|
doc |
Rodzaje działalności podmiotów
ilość pobrań: 5744
|
2018-11-06 10:12 | 84KB | Rodzaje działalności podmiotów 84KB |
Więcej informacji (w tym komunikaty i aktualności) dostępnych jest na stronie TRACES.