do góry
Strona główna/SYSTEMY INFORMATYCZNE/TRACES/Informacje dla użytkowników

Informacje dla użytkowników

Struktura administratorów

Wsparcie użytkownika 

  • Procedura dostępu do systemu
  • Tryb awaryjny działania systemu
  • Powiadomienia z systemu TRACES - jeżeli powiadomienia z systemu TRACES nie docierają na Twój adres e-mail, a system działa poprawnie, pomóc może:
    • usunięcie blokady antyspamowej dla nadawcy ,
    • odblokowanie lub uaktywnienie użytkownika, który nie logował się w systemie przez 3 miesiące,
    • zaznaczenie w profilu użytkownika właściwych rodzajów powiadomień,
    • zmiana w profilu użytkownika formatu wiadomości (z Tekst na HTML lub odwrotnie),
    • ustawienie opcji "pozostaw kopie na serwerze" w programie pocztowym,
    • opróżnienie skrzynki odbiorczej w programie pocztowym.
  • Formularz rejestracji TRACES - instrukcja

 Procedury i materiały pomocnicze

 Więcej informacji (w tym komunikaty i aktualności) dostępnych jest na stronie TRACES.